Klanttevredenheid Tom in de buurt

12 maart

Jaarlijks voert Tom in de buurt een onderzoek uit naar de klanttevredenheid en de tevredenheid van onze stakeholders.

Foto bij Klanttevredenheid Tom in de buurt

Onze klanten zijn bevraagd over de tevredenheid van onze dienstverlening, de beschikbaarheid en bereikbaarheid van onze dienstverlening, stimulans tot zelfregie, ondersteuning en doelrealisatie. Stakeholders zijn bevraagd over de kwaliteit van onze dienstverlening, tevredenheid over de samenwerking en wat zij vinden van ons innovatief vermogen.

We zijn trots op de resultaten van de meting eind 2018:

Onderzoek

Alphen aan den Rijn

Nieuwkoop

Kaag en Braassem

Klanttevredenheid

8,0

8,1

7,9

Stakeholderstevredenheid

7,1

7,8

7,1

 

Daarnaast heeft in het laatste kwartaal een onafhankelijke externe audit plaatsgevonden (toetsing van het kwaliteitssysteem van Tom in de buurt). De externe audit is uitgevoerd door Lloyd's Register. De 7 teams van Tom in de buurt zijn afzonderlijk getoetst en elk team heeft het kwaliteitscertificaat behaald!