Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Klanttevredenheidsonderzoek Tom in de buurt

16 oktober 2024

Eind oktober start het klanttevredenheidsonderzoek over Tom in de buurt. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau Right Marktonderzoek.

Waarom dit onderzoek?

Tom in de buurt voert de wet Maatschappelijke ondersteuning uit voor de inwoners van Alphen aan den Rijn, Kaag en Braassem en Nieuwkoop. Dat betekent dat inwoners ondersteuning ontvangen, dagbesteding bezoeken of een voorziening ontvangen (bijvoorbeeld een rolstoel) via Tom in de buurt of, via Tom in de buurt, van Participe.

Tom in de buurt werkt continu aan het verbeteren van de kwaliteit van haar dienstverlening. Daarbij is de mening van inwoners uiteraard zeer belangrijk. Met behulp van de mening van inwoners, kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

Hoe werkt het?

Inwoners die bekend zijn bij Tom in de buurt ontvangen binnenkort een e-mail van Right Marktonderzoek met daarin een link om naar een online vragenlijst te gaan. Als er geen e-mailadres bekend is bij Tom in de buurt, ontvang je de vragenlijst per post met een gefrankeerde antwoordenvelop.

Het onderzoek start in oktober en je kunt de vragenlijst invullen tot en met vrijdag 20 december 2024. Jouw mening is voor Tom belangrijk, dus wij hopen dat veel mensen meedoen!

Naast ons Klanttevredenheidsonderzoek laat de gemeente een ervaringsonderzoek uitvoeren. Dit wordt uitgevoerd door het bedrijf Lorenz. Hierdoor kan het gebeuren dat je twee maal uitgenodigd zal worden een vragenlijst in te vullen. We vragen om je begrip en hopen op je medewerking.

Vragen?

Neem voor vragen over het onderzoek gerust contact met ons op. Stuur een e-mail naar kwaliteit@tomindebuurt.nl

Stuur een e-mail over het klanttevredenheidsonderzoek