Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Chat buiten bereik

Vanwege een storing is onze chat momenteel minder goed bereikbaar. Wil je ons bereiken, neem dan contact op via 088 900 4567 of vul het contactformulier in op onze contactpagina. Excuses voor het ongemak!

Klanttevredenheidsonderzoek Tom in de buurt

17 november 2023

Vanaf 27 november 2023 wordt een klanttevredenheidsonderzoek over Tom in de buurt uitgevoerd. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau; Right Marktonderzoek. Door hen dit onderzoek uit te laten voeren, krijgen we een onafhankelijk resultaat en is de anonimiteit van deelnemers gegarandeerd.

Waarom dit onderzoek?

Tom in de buurt voert de wet Maatschappelijke ondersteuning uit voor de inwoners van Alphen aan den Rijn, Kaag en Braassem en Nieuwkoop. Dat betekent dat inwoners ondersteuning ontvangen, dagbesteding bezoeken of een voorziening ontvangen (bijvoorbeeld een rolstoel) via Tom in de buurt of, via Tom in de buurt, van Participe.

Tom in de buurt werkt continu aan het verbeteren van de kwaliteit van haar dienstverlening. Daarbij is de mening van inwoners uiteraard zeer belangrijk. Met behulp van de mening van inwoners, kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

Hoe werkt het?

Inwoners die bekend zijn bij Tom in de buurt ontvangen binnenkort een e-mail van Right Marktonderzoek met daarin een link om naar een online vragenlijst te gaan. Als er geen e-mailadres bekend is bij Tom in de buurt, ontvang je de vragenlijst per post met een gefrankeerde antwoordenveloppe.

Het onderzoek start op 27 november. Je kunt de vragenlijst invullen tot en met vrijdag 22 december 2023.

Vragen?

Neem voor vragen over het onderzoek gerust contact met ons op. Stuur een e-mail naar kwaliteit@tomindebuurt.nl

Stuur een e-mail over het klanttevredenheidsonderzoek